Bli aldrig som oss, bli värre!

Jag såg inte alls ut såhär. Men aja. Poängen förstås ändå. Helgen vecka 48 är grejen alltså. bob hund fest. Fina fiskar. Men när jag kom hem fick jag allt mina fina fiskar varma, för nästa vecka (när helgen vecka fyrtioåtta faktiskt har tagit slut) ska jag och mor min och far min prata om hur jag förstör mig själv och mitt liv. Underbart.

Jag har numera träffat Eldrid. Det säger ingen sådär jättemycket, men hon är jättetrevlig. Bara så att jag själv vet det. typ. Jag sort of vill att Jonas ska prata med mig så att jag kan säga det till honom. Principsak - jag pratar inte med honom om inte han pratar med mig först, för han pratar bara med mig när han är despererat uttråkad. Folk som har en som nödlösning är inte sådär jätteparty. Å-andra-sidan så antar jag att han är min nödlösning också, så det jämnar väl ut sig.

Det som hänger på min rumpa är veck i tyget. typ. hah. Stressbilden. Vi gjorde masker av min ena strumpbyxa. Jag tror inte de vill veta var de har varit innan. Inget farligt sådär, men ändå.

Imorgon far jag till hufvudstaden. Jag har min fina resväska så jag är pepp. Okej, hejdå.

Kommentarer
Postat av: pauli

tack för den fina kommentaren! esch nej halva sverige lyssnar på kass musik! Men måste säga att du med har ganska bra musiksmak ändå! ;) Fast lite mer sounds kanske ;)

2009-12-02 @ 09:40:04
URL: http://skyskrapor.blogg.se/
Postat av: kajsa sv:

men ja, vi måste ses. saknar dig fina mikaela!!

2009-12-22 @ 17:50:03
URL: http://kalaskajsa.blogg.se/
Postat av: Jens (inte din Jens utan den andra Jens)

Testar. Voldemort är kung.

2010-02-01 @ 21:23:50
URL: http://gingerkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0