John Blund blundar själv

Jag sitter med laptopen i sängen. Försöker lista ut vad det är jag har på mig egentligen. Det är med all säkerhet min mors påhitt. Det är ett vit oformlig klänningsliknande föremål, gjort av något bomullsliknande material som har frottékvalitéer i sig. Den går mig ungefär till knäna, och har långa ärmar. Den har en dragkedja i den höga halsen som går ner till mina nedersta revben, samt två snea bröstfickor med likadan dragkedja.

Mysko.

Den fungerar utmärkt som efter-duschen-outfit anyhow.





Helvete också. Jag kommer somna med blött hår. För jag orkar inte ta tag i det nu. Lite hurtigt faktiskt, klockan är bara lite över halv ett och jag kommer sova snart.

Kanske.

Eh.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0