Long Tall Sally

Igår var det 50talsmiddag. 50talet är ganska mysigt. Idag är det dagen innan min födelsedag. Idag är det också fikadag. Klockan 4 på Vanilj, om någon hinner se detta innan klockan är fyra.

Poängen igår var att jag skulle se ut såhär

och det gjorde jag väl till viss del, för imorse när jag vaknade såg jag ut såhär

Vi gillar morgonar. Mitt hår vägrar ge upp den där locken i luggen.

Mitt hår förresten. Jag gillar det. Ibland. Jag gillar att det är så slitet att det nästan stannar kvar när man böjer det. Jag gillar att det är så slitet för att jag inte har klippt det hos en frisör på ettochetthalvt år. Jag gillar att jag sätta upp hela håret med bara två hårnålar. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0