Med dubbletter är man mindre ensam.

Halvdan bild. Köpt ny kappa. Be impressed.

Har gjort världen en tjänst tänkte jag. Eller, Sverige, åtminstonde. Göteborg. Med tanke på att jag har införskaffat en ny vinterkappa, kommer det ju bli vår på notime. Den har inga ärmar förresten. Bara hål. Och fickor. Himla fin, faktiskt.



Är tuff och lånar Baudelaire och Dante på biblioteket. Blir kanske snart lika tuff som Sandra och vågar skriva poesi och börjar virka och sånt. Hon sa att jag var hennes fangurlno1 och jag är rysligt stolt.

Alltså, man har ju funderat på att få tummen ur rektum och läsa Nietzsche. Men efter KulturochIdéhistorialektionen idag så får jag tamigfan ta och göra det på riktigt.

"Nietzsche (1844-1900)
Har man sitt varför? i livet, så försonar man sig med snart sagt vilka hur? som helst. -Människan strävar inte efter lycka; endast engelsmannen gör detta.
Hur är det nu, är människan ett av guds misstag eller är gud ett av människans?
Utan musik skulle livet vara ett misstag.
Vi har konsten för att inte dö av sanningen."

- Mina otroligt fina anteckningar. Man ser fett engagerad ut om man knattrar på datorn som en idiot och faktiskt inte är inne på facebook.





Åh drattans. Vad äckligt pretentiös jag låter. Namedroppar 1800talssnubbar. Förutom Dante då, 1200 i hans fall. Och Sandra, förstås. Men hon är över deras klass, hon har ju en blogg. Alla med blogg är bättre än de blogglösa stackarna. ...nejmenvafan, gå och lägg dig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, pusssss! vi borde dricka massa vin och virka någon gång. det kan bli spännande!

2010-03-18 @ 11:00:02
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: tönt

"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music"

2010-03-18 @ 22:31:17
Postat av: Mikaela

Sandra, totally. I sommar, tycker jag, så kan vi rulla runt i studsmattan samtidigt. Det blir nog mycket spännande.

2010-03-18 @ 23:22:46
URL: http://inteenjavlamodeblogg.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Och Daniel, du är fin.

2010-03-18 @ 23:24:03
URL: http://inteenjavlamodeblogg.blogg.se/
Postat av: Pedram

Tuffast är ju dina teckningar, helt otroliga! You've got talent girl! - Du kan nog få jobb som illustratör lite varstans på no time!

- Och kappan är fin, men det har jag redan sagt irl ngn g.

2010-04-26 @ 22:54:50
Postat av: Pedram

oj, tog du bort ett av mina inlägg här eller blev det fel på ngt. sätt?! :(

2010-04-26 @ 23:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0