Skogsfestival

"Idag har potential. Jag hittade en hundralapp på marken. Jag har intagit en croissant, två koppar te, en chokladpuddingsbägare och en halv doughnut, allt innan klockan 12.

..och sen dess har jag ätit typ 3 prinsesstårtbitar, 1 budapestrullebit och ytterligare en kopp te. Påminn mig att jag ska undvika födelsedagar i Hendarfamiljen framöver."


Det skrev jag igår. Om man fortsätter på mattrenden kan jag ju också nämna att jag åt en rejäl middag också. Och sedan gav jag och Jens oss ut på äventyr, det vill säga skogspromenader i mörkret för att hitta hem till Linnea som bor ute i skogen. Det första vi såg (efter diket som vi steg av i) var en älg. Och sen gick vi fel.

Det var melodifestivalstema. Jag var Nanne Grönvall när hon sjöng Avundsjuk och såg inte alls ut så som på bilden, men lite. Lite gladare också, men jag var tvungen att ta med ögonbrynen, för de är tydligen hela grejen. Jag är lite stolt. En utklädnad gjord av kläderna jag råkade ha hos Jens och hemmagjorda axelvaddpuffkant-saker av en halsduk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0